Zalety WooCommerce:

Wtyczka WordPress WooCommerce stała się bardzo popularna wśród właścicieli witryn handlowych lub twórców stron internetowych eCommerce. Trzeba pamiętać, że to tylko WordPress, a nie kompletny system zarządzania treścią. Będąc platformą open source, WooCommerce jest dostępny dla wszystkich i jest całkowicie bezpłatny. WooCommerce zdecydowanie przyciąga firmy rozpoczynające działalność dzięki funkcji opłacalności.

Mocne Strony Wtyczki Woocommerce, Która Czyni Ją Niezawodną W Tworzeniu Witryn E-Commerce

Wraz z pojawieniem się WordPressa projektowanie i tworzenie stron internetowych uległo przyspieszeniu. Ze względu na zaawansowaną funkcjonalność i łatwość obsługi zapewnianą przez WordPress, tworzenie stron internetowych nie jest już nudne. W rezultacie firmy wykorzystują swoje wymarzone projekty stron internetowych. WooCommerce to jedna z najbardziej godnych uwagi wtyczek WordPressa, która wspiera rozwój i prosperowanie globalnych firm eCommerce. Rozwój WooCommerce to kolejny powód, dla którego WordPress jest tak popularny na rynku.

Oto niektóre z funkcji wtyczki Woocommerce w skrócie:

Shopify i Woocommerce — dwa trendy przy wyborze platformy eocommerce

Bezpłatne i Open Source
Elastyczny
Profesjonalny wygląd
Wysoce konfigurowalny
Bezpieczne
Przyjazne SEO
Statystyki i analizy
Zarządzanie zamówieniami i klientami
Przyjazny dla użytkownika
Integracyjny charakter
Przyjazny dla płatności
Bezpieczny
Przyjazny dla treści
Wsparcie społeczności

1. Darmowe i otwarte źródło:

Woo Commerce jest opłacalny, ponieważ zawiera model biznesowy „freemium”. Oznacza to, że podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, ale niektóre nowe dodatki lub funkcje mogą być płatne.

Osoby, które planują rozpocząć działalność online, mogą skorzystać z wtyczki Woo Commerce, aby zarządzać swoim sklepem przy niewielkich nakładach inwestycyjnych. Mając mniejszy kapitał, mogą dać początek swojej działalności. Wybierz niedrogi plan hostingowy i rozpocznij swoją podróż z Woo commerce.

Spośród wielu dostępnych narzędzi i wtyczek Woo Commerce jest bezpłatne i jest otwarte. Możesz go wdrożyć w swojej witrynie eCommerce, nie wydając nic. Firmom, które mają bardzo sztywne ograniczenia budżetowe, Woo Commerce oferuje rozsądne środowisko do prowadzenia działalności. Pomimo tego, że jest bezpłatny, Woo Commerce zapewnia również wiele płatnych funkcji w swoich rozszerzeniach. W przypadku zaawansowanych potrzeb programistycznych funkcje te służą temu celowi.

2. Duża elastyczność:

Właściciele e-commerce mogą dodawać nieskończone listy produktów w różnych kategoriach za pomocą WooCommerce. Mnóstwo motywów jest dostępnych dla użytkowników, dzięki czemu właściciele witryn mogą personalizować lub dostosowywać CRM swoje witryny zgodnie ze swoimi życzeniami.

Co więcej, dzięki WooCommerce możesz sprzedawać produkty fizyczne, wirtualne, a nawet do pobrania. Oferuje możliwość przyjmowania prawie wszystkich rodzajów płatności. Oprócz tego możesz również używać niestandardowych szablonów i projektów dla różnych kategorii za pomocą wtyczki WooCommerce .

WooCommerce dał stronom internetowym eCommerce prostotę, aby zachować różnorodny charakter produktów. Jakiekolwiek może być zadanie, czy to kategoryzacja produktów na podstawie ceny, rabatu, dostępności itp. WooCommerce usprawnił wszystko. Możesz sprzedawać swoje produkty online z korzyściami fizycznymi, wirtualnymi, do pobrania i partnerskimi. Jego zarządzanie i modyfikacja stały się teraz jeszcze wygodniejsze.

3. Profesjonalny wygląd

WooCommerce to wysoce zorganizowana platforma, która łączy w sobie poczucie profesjonalizmu. Układ dostępnych narzędzi i funkcjonalności sprawia, że ​​wygląda autentycznie i jest gotowy do użycia. Od śledzenia zamówienia po sprawdzanie statusu dostawy, klienci z łatwością wykonują wszystkie operacje.

4.Oferuj opcje dostosowywania:

Wtyczki WooCommerce oferują zróżnicowane motywy dla Twojej witryny eCommerce. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zwiększyć jego funkcjonalność i dostosować do swoich potrzeb biznesowych. Jego szablony są dostępne bezpłatnie, dzięki czemu można je raz zainstalować, a następnie modyfikować w dowolny sposób. Możesz eksperymentować z tymi motywami, aby uzyskać kreatywne wyniki.

Możesz dostosować swój sklep internetowy w zależności od wymagań biznesowych za pomocą WooCommerce. Oferuje kilka motywów, które można dostosować do Twojego wyboru i zapotrzebowania Twojej firmy.

Nie ma potrzeby, aby Twój sklep wyglądał jak inne. Możesz stworzyć niepowtarzalny projekt dla swojego sklepu. Obecnie do wyboru jest około 39 motywów. Co więcej? Dostosuj te motywy, próbując różnych kolorów i stylów do wyboru.

Teraz możesz eksperymentować z widoczną do edycji opisu produktu WooCommerce wbudowanego w WordPress.

Powiązany post: Jaki rodzaj zmian Edytor bloku ma do zaoferowania?

5. Bezpieczne

Posiada doskonały wózek na zakupy – zabezpieczony i solidny. Jest regularnie aktualizowany, aby usunąć wszystkie błędy i problemy. Dzięki wtyczce WooCommerce nie musisz martwić się o problemy z bezpieczeństwem.

WooCommerce zapewnia użytkownikom bezpieczne środowisko do robienia zakupów online. Twoja witryna eCommerce musi zdobyć zaufanie klientów, aby się rozwijać. Ze względu na jego ciągły charakter, bezpieczeństwo nie stanowi problemu w przypadku WooCommerce. Zespół pracujący nad rozwojem WooCommerce jest zawsze gotowy, aby znaleźć luki i trzymać się ich poprawiania.

6. SEO strony WordPress

Dzięki wtyczkom WordPress WooCommerce SEO nie stanowi większego wyzwania. Te wtyczki są kompatybilne z WooCommerce wraz z jego rozszerzeniami. Zapewniają one określoną funkcjonalność, aby zadbać o . Co więcej, są one bezpieczne i podlegają regularnym aktualizacjom, aby zapewnić użytkownikom WordPressa możliwie najlepsze usługi.

Rankingi w wyszukiwarkach są kluczowe dla każdego właściciela firmy, który chce przenieść swoją stronę na wyższy poziom. Prawdopodobnie jest to jeden z trudnych aspektów tworzenia stron internetowych. Ale dzięki Woocommerce optymalizacja stron internetowych jest bardzo łatwa. To znacznie podnosi pozycje SERP bez żadnych problemów.

7. Statystyki i analityka And

WooCommerce zapewnia swoim użytkownikom narzędzia analityczne do mierzenia wydajności ich witryny. Wiele parametrów związanych z Twoją działalnością i aktywnością na stronie decyduje o jej tempie wzrostu. Na przykład sprzedaż, wizyty, CTR, średnie zamówienia itp. to niektóre z istotnych czynników. Wtyczka Woocommerce pozwala wykreślić te czynniki w postaci znaczących wzorców i podejmować kluczowe decyzje biznesowe.

8.
Rozwój sklepu eCommerce do zarządzania zamówieniami i klientami jest kontynuowany, aby klienci byli na bieżąco z przyszłymi trendami. WooCommerce zajmuje się wszystkim za Ciebie. Na przykład automatyzacja zadań związanych z rejestracją klientów, zwrotami pieniędzy, zarządzaniem zamówieniami i zapasami oraz komunikacją e-mail. Możesz także zezwolić innym członkom zespołu na zarządzanie raportami i prośbami bez promowania ich na stanowisko administratora.

9. Przyjazny dla użytkownika
WooCommerce umożliwia bezproblemowe zarządzanie operacjami witryny. Jego zaplecze jest łatwe do zrozumienia i pracy. Aby wdrożyć funkcje WooCommerce na swojej stronie internetowej, nie musisz znać się na technologii. Wszystko jest dostępne w internecie. Możesz oglądać samouczki w Internecie, aby nauczyć się samodzielnie dostosowywać różne rzeczy.

10.
Wtyczka Integrating Nature WooCommerce jest bardzo dobrze zorientowana w Twoich potrzebach rynkowych. Rozumie, jak rozwiązania innych firm są niezbędne dla Twojej witryny, aby Twoja firma działała elastycznie. W związku z tym zapewnia usprawnioną integrację z różnymi programami, takimi jak CRM, zarządzanie zamówieniami, usługi wysyłkowe itp. Możesz szybko zintegrować swoją witrynę z narzędziami innych firm, aby zwiększyć jej funkcjonalność i funkcjonalność.

11. Przyjazny dla
płatności WooCommerce akceptuje wszystkie rodzaje metod płatności, takie jak karty kredytowe, przelewy bankowe, COD, Amazon Pay, PayPal, Apple Pay, Google Pay itp. Dzięki tak zróżnicowanym opcjom możesz zapewnić swoim użytkownikom atrakcyjne wrażenia w swoim eCommerce stronie internetowej.

12. Przyjazny dla
treści WooCommerce jest w całości zbudowany na WordPress, najpopularniejszym CMS. Dlatego oferuje dodatkowe korzyści w zakresie content marketingu. Ze względu na znaczenie świetnych treści w biznesie eCommerce kluczowe jest, aby skutecznie je promować. WooCommerce oferuje funkcję publikowania treści i reklamowania się na różnych platformach. Marketing treści odnotował wzrost dzięki WooCommerce.

13.Wsparcie społeczności
WooCommerce pozwala zrozumieć i pracować z pomocą społeczności WordPress. Tak jak publikujesz pytania dotyczące rozwoju WordPressa, masz również opcje dla WooCommerce. Członkowie społeczności zadowolą Cię swoimi rozwiązaniami szytymi na miarę.

Chociaż WooCommerce jest łatwy w użyciu, nadal możesz potrzebować programisty WooCommerce, aby Twoja witryna wyglądała bardziej profesjonalnie i autentycznie. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest wynajęcie firmy zajmującej się tworzeniem stron internetowych, która zajmuje się wtyczkami WooCommerce i ich rozwojem. I tutaj kończymy proces wyszukiwania w F5 Buddy. Zapewniamy światowej klasy usługi rozwoju WooCommerce, aby poprawić wrażenia z korzystania z wtyczki. Skontaktuj się z nami tutaj, aby dowiedzieć się o naszej pracy.

Oprócz tego istnieją również korzyści, takie jak przyjazność dla urządzeń mobilnych, wsparcie dużej społeczności i wiele innych.

Teraz, przechodząc do wad korzystania z WooCommerce, oto kilka wad wtyczki.

Wady WooCommerce

Twórca wtyczek WooCommerce ma również kilka znaczących wad. Przede wszystkim użytkownicy powinni zrozumieć, że nie jest to cały system zarządzania treścią e-commerce, ale wtyczka WordPress. Jednak instalacja WooCommerce jest dość łatwym zadaniem. WordPress jest dostarczany z kreatorem instalacji, a użytkownicy muszą postępować zgodnie z informacjami tego kreatora, aby zainstalować tę wtyczkę do rozwoju e-commerce.

Chociaż jest to platforma typu open source i bezpłatna do zainstalowania, użytkownicy muszą płacić za niektóre funkcje. Wtyczka WooCommerce oferuje szeroką gamę płatnych motywów i funkcji e-commerce. Chociaż są płatne, nie są raczej drogie, są dość przystępne. Ponieważ koszt rozwoju nie jest zbyt wysoki w przypadku WooCommerce, małe lub rozpoczynające działalność firmy mogą rozwijać swoje profesjonalne witryny e-commerce za pomocą tej płynnej wtyczki WordPress.

Poza tym są też minusy, takie jak:

  1. Częstotliwość aktualizacji
  2. Trudne do wdrożenia w wielu walutach
  3. Funkcjonalność listy życzeń, która jest trudna do wykorzystania w WooCommerce

Krótko mówiąc, zalety i wady wtyczki WooCommerce w dużej mierze zależą od wymagań Twojej firmy. Rozpoczęcie przygody z WooCommerce jest korzystne dla małych firm i start-upów i może być trochę zniechęcające dla dużych sklepów internetowych.

Różnica Między ECommerce A WooCommerce

Często ludzie błędnie interpretują WooCommerce Vs eCommerce jako to samo. Chociaż używasz obu tych platform w biznesie, różnią się one we własnym sensie.

Pozwól nam rozwiać Twoje wątpliwości:

Handel elektroniczny odnosi się do czynności kupna lub sprzedaży towarów online. Wykorzystuje środki elektroniczne do realizacji transakcji biznesowych. Każdy, kto ma dostęp do internetu, może rozwijać swój biznes w eCommerce.

Ale kiedy mówisz o WooCommerce, jest to inna koncepcja. WooCommerce to wtyczka WordPress, która pomaga firmom stworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż. Oprócz sprzedaży swoich produktów możesz otrzymywać płatności za te produkty. Klienci mogą śledzić swoje zamówienia i sprawdzać status dostawy.

Oczywiście wtyczka WooCommerce rozszerza funkcjonalność witryny eCommerce, umożliwiając firmom łatwą kontrolę ich operacji po zbudowaniu sklepu internetowego.

A Co Z Alternatywami Dla WooCommerce?

Chociaż WooCommerce jest de facto standardem dla witryn WordPress, możesz znaleźć dla niego wiele alternatyw. Te opcje mogą w pewnym momencie lepiej zaspokoić Twoje potrzeby. Zawężając swoje myśli, możesz potrzebować tych alternatyw dla niektórych określonych rodzajów sklepów. Możesz nie potrzebować wszystkich funkcji WooCommerce. Zagłębmy się w to głębiej:

Shopify

Shopify różni się całkowicie od WooCommerce w tym sensie, że ta pierwsza jest platformą w pełni hostowaną. Shopify to jeden z wiodących systemów zarządzania treścią na świecie, jeśli chodzi o e-commerce. WordPress nie wymaga tworzenia sklepów w Shopify . Ponadto nie musisz uczyć się żadnych umiejętności technicznych, aby prowadzić swój sklep. Oto kilka zalet Shopify w zakresie tworzenia witryn e-commerce, które musisz znać:

W przeciwieństwie do wtyczki WooCommerce nie musisz zarządzać oprogramowaniem ani martwić się o kopie zapasowe i aktualizacje. Shopify zrobi to za Ciebie. Funkcja przeciągania i upuszczania jeszcze bardziej ułatwia budowanie sklepu.

Shopify A WooCommerce

To dwie najbardziej atrakcyjne i łatwe w użyciu platformy eCommerce w obecnym scenariuszu.

Shopify i WooCommerce mają swoją indywidualną wytrwałość i mogą być jednym z rozwiązań umożliwiających samodzielne opracowanie sklepu eCommerce bez pobłażania profesjonalnym projektantom lub programistom.

Przed rozpoczęciem działalności w Internecie zwykle zadawałeś sobie wiele pytań, takich jak Shopify lub WooCommerce, które z nich najlepiej pasuje do Twojej firmy (do stworzenia wyjątkowego sklepu internetowego)? Co jest bardziej bogate w funkcje? Co jest tańsze? Która wygląda lepiej? Co jest bardziej elastyczne? Z którym najłatwiej pracować?

Różne pytania pojawiają się w naszej głowie przed rozpoczęciem działalności online, w tym dogłębnym porównaniu odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Zacznijmy więc od dogłębnego porównania Shopify z WooCommerce, aby zobaczyć, który z nich jest absolutnie najlepszy:

Projekt :-

Kiedy mówimy o uruchomieniu sklepu e-commerce, design jest czymś, co odgrywa najważniejszą rolę. Wyjątkowym punktem sprzedaży Shopify jest jakość wizualna motywów, wyglądają znakomicie, jak po wyjęciu z pudełka. W Shopify wbudowano ponad 54 różne szablony sklepów, z których 10 jest bezpłatnych. Każdy z tematów ma ekskluzywne wariacje.

Wręcz przeciwnie, WooCommerce to wtyczka stworzona przez programistów z WooThemes (i przejęta przez Automattic). Zasadniczo WooCommerce sam nie dostarcza żadnych precyzyjnych atrybutów projektowych. To, co robi, to zapewnia środki do sprzedaży produktów i usług online. Część projektowa jest jednak pozostawiona obecnemu lub przyszłemu motywowi WordPress.

Szczerze mówiąc, WooCommerce jest znacznie korzystniejszy niż Shopify, jeśli chodzi o projekty. Shopify ma wspaniałe motywy, ale ograniczają się do tego, co można znaleźć w sklepie z motywami Shopify. Przeciwnie, WooCommerce jest opensource, więc wielu programistów sprzedaje (lub rozdaje) niesamowite motywy WooCommerce w różnych branżach.

Funkcje :-

Jeśli chodzi o funkcje, Shopify i WooCommerce odgrywają indywidualną rolę. Rozpoczynając swój biznes online, jeśli kiedykolwiek natkniesz się na dylemat, która platforma e-commerce jest zorientowana na funkcje, nie musisz się zbytnio martwić, ponieważ zarówno Shopify, jak i WooCommerce mają najlepsze funkcje, możesz bezpośrednio wybrać na podstawie wyboru Twoje preferencje. Ale jeśli mówimy o szczegółowym opisie, Shopify jest bardziej rozwiązaniem skoncentrowanym na laserze. Niezależnie od tego, co oferuje Shopify, Twój sklep internetowy jest znacznie bardziej funkcjonalny i łatwy w użyciu.

Wręcz przeciwnie, platforma WooCommerce jest niezwykle bogata w funkcje i nie brakuje jej żadnych konkretnych funkcji eCommerce. Jednak nadal jest to dodatek do WordPressa, co czyni go bardziej skomplikowanym w konfiguracji. Na koniec nie ma wyraźnego zwycięzcy, gdy porównuje się parametr funkcji. Shopify i WooCommerce mają wszystko, czego potrzebuje standardowa konfiguracja eCommerce.

Łatwość użycia :-

Shopify to oparte na subskrypcji narzędzie online, w którym wystarczy odwiedzić Shopify.com kliknąć przycisk rejestracji, przejść przez kreatora podstawowej konfiguracji i gotowe. Wręcz przeciwnie, WooCommerce jest tak samo łatwy w użyciu jak Shopify, ale problem pojawia się podczas konfigurowania sklepu. Zasadniczo, ponieważ WooCommerce jest wtyczką WordPress, a nie rozwiązaniem opartym na subskrypcji, takim jak Shopify, oznacza to, że musisz zająć się kilkoma rzeczami, w tym uzyskaniem nazwy domeny, założeniem konta hostingowego, instalowaniem wordpress oraz znajdowaniem i instalacją Motyw WordPress. Ze względu na ten początkowy przypadek zakładania sklepu WooCommerce, Shopify wydaje się być łatwiejszy w użyciu.

Wniosek :-

Shopify i WooCommerce, obie są solidnymi platformami do uruchomienia sklepu eCommerce. To naprawdę kwestia wyboru w oparciu o Twoje cele biznesowe i wymagania. Shopify wydaje się być łatwy w użyciu, nie musisz niczego instalować i możesz rozpocząć tak szybko, jak to możliwe. Płatności za konfigurację są zbyt łatwe, a plany cenowe łatwe do zrozumienia. Shopify ma wadę, a także nie ma kontroli nad kosztami, które mogą być wysokie w przypadku opłat transakcyjnych, dodatków i integracji.

Wręcz przeciwnie, WooCommerce jest oprogramowaniem typu open source i zapewnia pełną kontrolę nad Twoją witryną. Aby założyć sklep internetowy, wymagany koszt jest znacznie niższy dzięki firmom hostingowym WooCommerce. WooCommerce ma również tę wadę, że będziesz musiał utrzymywać oprogramowanie.

Jeśli szukasz opłacalnego rozwiązania i potrzebujesz pełnej kontroli nad swoim sklepem internetowym, to WooCommerce jest właściwym wyborem. Natomiast jeśli szukasz czegoś, co nie wiąże się z żadnym ryzykiem, Shopify jest dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Mamy nadzieję, że ten blog pomógł Ci w wyborze odpowiedniej platformy e-commerce wśród Shopify i WooCommerce.