SJaki jest sens posiadania niesamowitej strony internetowej, jeśli nikt nigdy nie może jej znaleźć? Wprowadź Optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO). Aby pokazać się w Google przed potencjalnymi klientami, musisz stale optymalizować swoją witrynę. Jednak określenie, do czego należy optymalizować, może być trudne.

 

Zoptymalizuj tag tytułu strony głównej

Kiedy po raz pierwszy uruchomiliśmy naszą stronę internetową, w tytule strony głównej pojawiło się słowo „Home”. Jest to powszechny błąd WordPressa dla wielu małych firm. Zaktualizowaliśmy nasz tag tytułu strony głównej na „Agencja HR Staffing & Contract Recruiter” i zaczęliśmy widzieć więcej przychodzących bezpłatnych wyników wyszukiwania. Najprostszą wskazówką WordPress SEO jest upewnienie się, że tag tytułu strony głównej mówi coś opisowego o Twojej podstawowej usłudze – a nie tylko słowo „Strona główna”.

Zwiększ współczynnik klikalności z SERP

Aby mieć udaną witrynę e-commerce, musisz przyciągać kliknięcia z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Jak wyróżniasz się na zatłoczonej stronie wyników wyszukiwania (SERP)? Koncentrując się na elementach, które zainspirowałyby wyszukiwarkę do kliknięcia w Twój wynik. Skoncentruj się na tagach tytułu strony i opisach meta – elementach, które osoba wyszukująca czyta przed podjęciem decyzji o kliknięciu. Ale także umieść w swojej witrynie fragmenty rozszerzone opinii. Jeśli masz pozytywną ocenę związaną z Twoim wynikiem w SERP, osoby wyszukujące będą bardziej skłonne do klikania. To tylko ludzka natura, aby chcieć być częścią czegoś, co ma „5 gwiazdek”.

Przeprowadź badanie słów kluczowych

Wiele firm będzie blogować ze względu na tworzenie treści. Myślą, że robią content marketing, ale w rzeczywistości robią hałas. Zanim zagłębisz się w tworzenie treści, przeprowadź badanie słów kluczowych, aby nadać treści cel. Celem tworzenia treści jest przyciągnięcie ruchu przychodzącego. Jak możesz przyciągnąć ruch przychodzący, jeśli nie rozumiesz, jakie słowa kluczowe prawdopodobnie przyciągną go do Twojej witryny? Naszym ulubionym sposobem badania słów kluczowych jest zapytanie naszych klientów. Jak nas znalazłeś? O Google? Czy pamiętasz, czego szukałeś? Gdy będziemy już wyposażeni w te spostrzeżenia, staramy się tworzyć więcej tych treści, abyśmy mogli przyciągnąć więcej klientów.

Twórz nowe treści

Im więcej świetnych treści dostarczysz, tym lepsze będzie Twoje SEO. Zaktualizuj tę zawartość, a wszystko będzie jeszcze lepsze. Nie martw się nawet o wyszukiwanie słów kluczowych, po prostu aktualizuj, a dobre rzeczy przyjdą.

Nie próbuj pokonać Google

Najpierw ranguj matematykę, a nie Yoast. Pisz naturalnie, nie próbuj pokonać Google. Przeprowadź badanie słów kluczowych z długim ogonem.

Wypróbuj Yoast

Dla początkujących i zaawansowanych użytkowników nie ma lepszej wtyczki WordPress niż Yoast. Darmowa wersja zawiera wszystkie narzędzia, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, a kreator konfiguracji poprowadzi Cię przez podstawy w szybki i łatwy sposób. Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą następnie użyć wtyczki do zmiany map witryn, opisów meta, tytułów, tekstu alternatywnego i innych. Po prostu nie zmieniaj niczego, czego nie masz pewności, bez wcześniejszego wyszukiwania w Google.

Przeprowadzaj audyty wtyczek

Moją najlepszą radą jest przeprowadzanie audytu wtyczek co kilka miesięcy. Obejmuje to aktualizację niezbędnych wtyczek i usuwanie niepotrzebnych. Regularne aktualizowanie wtyczek pomaga im działać jak najlepiej i pomaga zapobiegać wszelkim naruszeniom bezpieczeństwa. Usunięcie aktywnych wtyczek, które nie są już używane, pomaga przyspieszyć działanie witryny. Zbyt wiele wtyczek może spowolnić witrynę.

Odrób pracę domową

Odrób pracę domową, zanim jeszcze spojrzysz na stronę internetową lub zalogujesz się do backendu. Kogo próbujesz celować? Jakie rzeczy są dla nich ważne? Jak zadają pytania. Najlepsze kampanie SEO zaczynają się od badań i strategii.